dissabte, 19 de març del 2011

Proteger el cabello del cloro cuando vamos a la piscina / Protegir el cabell del clor quan anem a la piscina

Todo el mundo está de acuerdo en que nadar es un ejercicio sanísimo. Para la espalda, los brazos, la capacidad respiratoria...¡Y competiendo con másters te lo pasas genial! Pero no todo son ventajas, el cloro reseca el pelo. Si además lo tienes seco por naturaleza, como me pasa a mí, la piscina convierte el cabello en un estropajo. El gorro de baño no evita mojarse la cabeza.

Tothom està d'acord que nedar és un exercici saníssim. Per a l'esquena, els braços, la capacitat respiratòria... I competint amb màsters t'ho passes genial! Però no tot són avantatges, el clor resseca el cabell. Si a més el tens sec per naturalesa, com em passa a mi, la piscina el converteix en un fregall. El casquet de bany no evita mullar-se el cap.

Soluciones milagrosas no hay, pero va muy bien untarse el pelo con aceite de almendras dulces (el de la foto es de Mercadona, bueno y barato) antes de ponerse el gorro de baño. No hace falta una capa gruesa, simplemente una aplicación en las puntas y extenderla de abajo arriba. Luego, te pones el gorro, y ¡hala! A la ducha y a la piscina, a hacerte unos buenos largos!

Solucions miraculoses no n'hi ha, però va molt bé untar-se el cabell amb oli d'ametlles dolces (el de la foto és de Mercadona, bo i barat) abans de posar-se el casquet de bany. No fa falta una capa gruixuda, simplement una aplicació a les puntes i estendre-la de baix a dalt. Després, et poses el casquet i apa! A la dutxa i a la piscines, a fer uns bons llargs.

Y al acabar, te lavas el pelo como de costumbre. No deja rastro después de lavarse.


I, en acabar, et rentes el cabell com de costum. No deixa rastre després de rentar-se.

Si por lo que sea no te has acordado y te has metido en el agua sin el aceite, puedes compensarlo poniéndotelo por la noche, antes de ir a dormir, y lavándote el pelo por la mañana.

Si, pel que sigui, no te n'has recordat i t'has ficat a l'aigua sense l'oli, pots compensar-ho posant-te'l durant la nit, abans d'anar a dormir, i rentant-se el cabell al matí.

1 comentari:

  1. La verdad es que hay que llevar mucho cuidado con el cloro en las piscinas ya que además de dañar el cabello puede causar irritación en los ojos o en la piel.

    Enhorabona per l'article ;)

    ResponElimina