dissabte, 26 de març de 2011

Ballet y flexibilidad sin salir de casa / Ballet i flexibilitat sense sortir de casa. Ballet Boot Camp, fitness dance workout. Vídeo

Hace unos días hablé de los vídeos de Jane fonda, especialmente Jane Fonda's New Workout, y hoy quiero dedicarlo a la serie de Ballt Boot Camp, de la bailarina Jessica Sherwood. Es una serie de clases de ejrcicio basadas en ballet para hacer en casa, en las que no es necesario haber hecho danza, y que si se hacen a menudo se puede conseguir mucho control del cuerpo.Eso sí, son en inglés, me parece que no están traducidas ni al castellano ni al catalán. Aquí podéis ver el calentamiento de Boot Camp1.  También tiene su parte de abdominales, buenísimos! Aquí los podéis ver.
Fa uns dies vaig parlar dels vídeos de Jane Fonda, especialment de Jane Fonda's New Workout, i avui vull dedicar-lo a la fantàstica sèrie de Ballet Boot Camp, de Jessica Sherwood, que té una sèrie de classes d'exercici basades en Ballet per fer a casa, on no és necessari haver fet dansa, i si ho fas pots aconseguir molt control del cos. Això sí, són en anglès, em sembla que no estan traduïdes ni al castellà ni al català.

En ellas se trabaja la flexibilidad, se hace también barra en el suelo, están bien estructuradas y bien conseguidas. El Ballet Boot Camp 2 me gusta incluso más que el Boot Camp 1, porque además de haberse mejorado, tiene al final una pequeña coreografía, que eleva las pulsaciones, y tienes la sensación de que lo que trabajas sirve para algo más que para estar en forma.


S'hi treballa la flexibilitat, s'hi fa també barra a terra... estan ben estructurades i ben aconseguides. El Ballet Boot Camp 2 té també una petita coreografia, al final, que eleva les pulsacions i tens la sensació que allò que treballes serveix per alguna cosa més que per estar en forma.


Finalmente, el tercer vídeo de la serie es Ballet Boot Camp Stretch, un vídeo de estiramientos, parecido a yoga.
Finalment, el tercer vídeo de la sèrie es diu Ballet Boot Camp Stretch, un vídeo d'estiraments i flexibilitat, semblant al ioga.


Si tuviera que elegir uno, Boot Camp 2, sin dudarlo. Un par de veces a la semana, o combinándolo con yoga o ballet.
Si hagués de triar-ne un, Boot Camp 2, sense dubtar-ho. Un parell de cops a la setmana, o combinant-ho amb ioga o ballet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada